Тестове завдання, яке неможливо пройти або “бойове хрещення” для новачків від керівника Snapchat
Еван Шпіґель, гендиректор соцмережі Snapchat, поділився, що дає новачкам компанії найскладніше завдання у їх перший робочий день.
Керівник вважає, що перший день на роботі має вирішальне значення для подальшої кар'єри, тому одразу дає новачкам-дизайнерам надзвичайно складне завдання.
У команді Snapchat раз на тиждень впродовж кількох годин проводиться критика дизайну нових проєктів. І в перший же день роботи новачок має представити щось своє. Причому бос робить це свідомо з огляду на те, що працівник ще не знайомий з контекстом роботи компанії. Окрім цього, в новачка є 1 день, щоб підготувати свою ідею, а не тиждень, як у його колег.
“Як же вам придумати гарну ідею? Я маю на увазі, що це майже неможливо” — відповідає Еван Шпіґель.
На думку керівника, такий підхід, хоч і жорсткий, проте є ефективним, адже стимулює розвиток критичного мислення та творчих здібностей, необхідних для успішної роботи в компанії Snapchat.
До того ж це допомагає працівникам подолати страх невдачі, спонукаючи їх до сміливих дій та інновацій. Адже у перший день вони потрапляють у стресову ситуацію, коли немає часу прийняти зважене рішення та якісно підготуватись до презентації проєкту.
Доводиться імпровізувати та робити швидкі, часто ризиковані рішення, демонструючи здатність мислити під тиском і швидко адаптуватися до нових умов.
Таке тестове завдання найкраще розкриває творчий потенціал співробітника та показує на що він здатний, коли потрібно діяти швидко та рішуче.
Якщо цитувати Евана Шпіґеля: "Насправді, ви вже пережили найгірше: ми разом розглядаємо вашу не зовсім вдалу ідею. Хоча іноді вони бувають досить непоганими, але рідко досягають рівня шедевра. Я вважаю, що це відкриває простір для творчості, адже ви вже пройшли через невдачу."
Він вважає, що це “бойове хрещення” не тільки підвищує самовпевненість і психологічну міцність нових співробітників, але й сприяє їх об’єднанню, адже разом їм доводиться долати труднощі з першого робочого дня. Це згуртовує та формує командний дух.
Методика Шпіґеля — це своєрідний “стрес-тест”, який дозволяє в перший же день оцінити здібності нових працівників та підготувати їх до роботи в умовах жорсткої конкуренції, термінових задач і постійних змін.