> > Психолог назвала 4 риси, як досягти успіху на роботі

Психолог назвала 4 риси, як досягти успіху на роботі

Психолог назвала 4 риси, як досягти успіху на роботі

Щоб сучасний бізнес успішно функціонував та міг вижити серед конкуренції, важливо знати, як досягти успіху. Останні дослідження показують, що зараз недостатньо лише “твердих” навичок (hard skills). Це вже не гарантія кар’єрного зростання. Необхідно вміти поєднувати професійну майстерність та особисті якості. Які саме?

Про професійний розвиток працівників розповіла американська психологиня Анжела Дакворт. Вона є професором Університету Пенсільванії та автором бестселерів. Психологиня ділиться чотирма головними рисами, які можуть зробити людину успішною. Завдяки цьому вдасться досягти значного та стабільного результату. Цікаво, що успіх не вимагає присутність природного таланту. Навпаки, навіть без особливого таланту, але з цілеспрямованою роботою над собою можна досягти високих показників. 

Головний секрет успіху: "Пристрасть та Наполегливість" 

Виникає питання: добитися успіху - як правильно це зробити? Для справжнього успіху не потрібне везіння чи просто високий IQ. Адже щоб досягти довгострокової цілі потрібно поєднувати пристрасть та наполегливість в роботі. 

«Спільним знаменником людей, які досягають значних результатів, є особливе поєднання пристрасті та наполегливості у досягненні дійсно довгострокових цілей. Це та риса, яку ми називаємо 'Grit' (воля, стійкість)», – пояснює психологиня.

Для цього "Grit" потрібні 4 ключові моменти. І їх може розвинути в собі кожна людина. Саме цим відрізняються лідери ринку. 

Займайтеся тим, що вас дійсно цікавить (Interest)

Якщо займатися тими проєктами, які вас насправді цікавлять, то досягти вершин вдасться набагато швидше. Звичайно, робота не може бути постійними веселощами. Але коли є глибокий інтерес до справи, то розвивається потужна мотивація. 

А чим це буде корисне в сфері управління персоналом? Керівникам потрібно допомогти своїм підлеглим знаходити особистий інтерес в їх робочих завданнях. Тоді у робітників зростатиме продуктивність та лояльність. 

На практиці це означає не чекати, коли з’явиться інтерес. За словами доктора Дакворт потрібно не думати, а просто робити. Адже інтереси схожі до їжі. Варто спочатку спробувати працювати у певній сфері, щоб було зрозуміло, чи вона вам подобається. Наприклад, можна знайти новий для себе проєкт чи іншу команду. 

Цілеспрямовано відточувати свої навички (Practice)

Коли інтерес розвинуто, то на вас чекає старанна та систематична робота над своїми навичками. Необхідно працювати саме над тими моментами, які знадобляться для вашої кар’єри. Коли говорять про безперервний професійний розвиток працівників, це є основою. Адже недостатньо лише бути зайнятим. Відточення навичок має бути цілеспрямованим. 

При цьому психолог радить вміти ставитися до невдач як до важливих уроків, які допоможуть у досягненні успіху. Через них не можна зупинятися. Керівникам потрібно впровадити на роботі систему наставництва та постійна давати зворотній зв’язок, щоб працівники могли розвиватися в конкретних моментах. 

Мати сильне відчуття мети (Purpose)

А ось поради щодо ефективної роботи в команді. Якщо людина впевнена, що своєю роботою допомагає іншим, то це сприяє вагомим успіхам. Відчуття мети допоможе вам продовжувати, коли вже не хотітиметься йти далі. І це ж відчуття стає потужним інструментом для управління персоналом. 

Наприклад, програміст розуміє, що він не просто пише код для якогось сайту, а створює інструмент, який економить час лікарям. З такою думкою його мотивація буде насправді високою. А коли працівник відчуває відповідальність перед співробітниками, то він більше зосереджується на тому, щоб досягти мету. 

Вірте у свою здатність стати кращим (Hope)

Ця риса важлива, але мова йде не про сліпий оптимізм. Важливо щиро вірити, що зусилля призводять до кращих результатів. Реалістичний оптимізм має в основі попередній досвід, а також бажання змінюватися на краще. 

Ось поради від психолога, які допоможуть цього досягти:

  • Бути стійким та гнучким - необхідно долати перешкоди на своєму шляху та вміти пристосовуватись до змін. Адже професійний розвиток складно назвати спринтом, це марафон. 

  • Боротися з “невротизмом” - коли є емоційна нестабільність, то вона перешкоджає досягати успіху в роботі. Щоб подолати подібний психологічний бар’єр, необхідно вірити, що ви самі здатні змінити ситуацію.

Як бачимо, від інтересу, практики, поставлення мети і надії багато що залежить. Разом це становить цілісну стратегію по досягненню успіху. Адже так у нас формується воля до перемоги. Згідно з психологією це надійніше, ніж звичайний талант. 

Компанії, які хочуть ефективно проводити управління персоналу, необхідно впровадити не тільки оцінку IQ і навичок. Важливо розвивати у своїх робітниках ці 4 психологічні стовпи. Мова йде про постійний професійний розвиток та усвідомлений вибір кар’єри. 

За словами одного мудрого керівника: «Талант дає вам старт, але лише наполегливість веде вас до фінішу. І не забувайте, що поради щодо ефективної роботи в команді часто починаються з розуміння своєї особистої мети».

 

Категорії новин

Останні додані завданя

Потрібні фахівці на монолітні роботи ,

2000 грн

Шукаю будівельні бригади На моноліт і кладку

Детальніше
Послуги вантажників

(не задано) - (не задано)

Згрузити палети з 27 поверху (ліфт),

500 грн

Потрібно згрузити 12 палетів з квартири на смітник з 27 поверху (ліфт з 25 поверху на низ їде)

Детальніше

Нові події, повідомлення та завдання у тебе в телеграмі!

Інші новини з цієї категорії

Європейські компанії мають оприлюднити розмір зарплати працівників

Як відомо, у Європі зараз триває активна боротьба зі статевою дискримінацією. І щоб жінки були впевнені в тому, що отримують таку ж заробітну плату як чоловіки, компанії..

Як не потрапити на гачок шахраїв під час пошуку роботи: поширені афери та способи захисту від зловмисників

Червоні прапорці у вакансіях та роботодавцях ➡️ Топ схем, які використовують зловмисники ➡️ Як убезпечити себе від шахрайства ⬇️

Ісландія перейшла на 4-денний робочий тиждень: спостерігаються небувалі темпи росту продуктивності та рівня щастя людей

Як вплинуло на людей та економіку скорочення робочого тижня 💥 Результати 4-денного робочого тижня у цифрах та відгуках ✅ Практика скороченого графіку роботи поширюється країнами Європи

Підвищення за присутність в офісі: 7 з 10 британських керівників віддають перевагу працівникам, які сидять на роботі, а не тим, хто ефективно працює

Більша частина керівників готові підвищити підлеглого просто тому що він ходить в офіс 👉 73% працівників заявляють, що працюють продуктивніше за вільного графіка 👉 Чому так відбувається 👇

“Хто стресує — той не працює” або невдалий піар-хід компанії “YesMadam”

“YesMadam” звільнили співробітників, що зізналися у стресі на роботі 👉 Реальний випадок чи невдалий піар 👉 Наслідки для компанії та реакція соцмереж 👇

Клініка у Німеччинні шукає працівників, які нехтують балансом між роботою та особистим життям

Зміст вакансії 👉 "Ви маєте нехтувати балансом між роботою та відпочинком" 👉 Відповідь на критику від компанії 👉 Організація не відмовилась від своїх слів 👇

Meta веде чорні списки колишніх працівників: жоден не може потрапити в компанію повторно

Як виглядають чорні списки Meta 👉 Не подобаєшся HR-ру — не повернешся до компанії 👉 Практика, яка ніколи раніше не використовувалась у великих корпораціях 👇

Замість рекрутера вас наймає на роботу ШІ? Як ейчари користуються штучним інтелектом

З кожним роком все більше людей використовують ШІ в роботі та повсякденному житті. В тому числі технологія торкнулась і ...

Google вимушений платити зарплату колишнім співробітникам

Google забезпечує колишніх співробітників впродовж 6-12 місяців після звільнення 👉 Працівники скаржаться на заборону працювати 👉 Такі вимоги призводять до втрати актуальних знань 👇