“Хто стресує — той не працює” або невдалий піар-хід компанії “YesMadam”

Індійська компанія “YesMadam”, що спеціалізується на наданні б'юті-послуг звільнила понад 100 співробітників після внутрішнього опитування.

Працівникам запропонували відповісти на питання про стан їх психічного здоров’я. В результаті, тих, хто зізнався у виснаженні та стресі на роботі, було звільнено.

Звільнені працівники були шоковані, дізнавшись про рішення компанії. Керівництво повідомило їх про звільнення, надіславши електронного листа. 

Співробітники зазначають, що їх ввели в оману щодо цілей опитування, оскільки не повідомили про можливі негативні наслідки.

    

Водночас керівництво бьюті-стартапу повідомляє, що таке рішення є цілком закономірним, адже вони дбають про психічне здоров’я співробітників, а отже не можуть дозволити їм залишатися на робочому місці, якщо через це вони зазнають стрес та втому.

 

UX-копірайтерка компанії, яку також було звільнено, поділилась у соцмережах листом, що надіслала їй компанія:


“Ми прагнемо створити робочу атмосферу, де кожен співробітник відчуває себе комфортно та впевнено. Щоб забезпечити колективу таку атмосферу, ми звільняємо тих, хто стресує” — повідомляє “YesMadam”.

 

Компанія також пообіцяла надати персональну інформацію кожному працівникові, якого торкнулася ця ситуація.


 

Реальний випадок чи піар кампанія стартапу?

Однак, згодом ця ситуація виявилась ще більш неетичною, ніж здавалось на початку.

За кілька днів після розголосу та гнівної реакції суспільства, виявилось, що звільнення 100 співробітників — фейк, який запустила компанія для привернення уваги до себе.

За даними BBC, повідомлення про звільнення були частиною цілеспрямованої комунікаційної кампанії стартапу, метою якої було порушити питання про високий рівень стресу на сучасних робочих місцях.

 

Реакція соцмереж та наслідки 

Реакція суспільства на звільнення працівників була різко негативною. Люди справедливо зазначили, що таке рішення компанії не тільки безсенсове, а й свідчить про зневагу до підлеглих та їх добробуту.  

Головний меседж спільноти: “Компанії мають шукати рішення проблеми стресу, а не змушувати працівників мовчати, аби не втратити роботу”.

Після того, як стало відомо, що масові звільнення в компанії "YesMadam" були спланованою акцією, суспільство розділилося у своїх оцінках. Одні користувачі похвалили таку нестандартну ініціативу, а інші засудили компанію за маніпуляцію почуттями людей та використання таких болючих тем, як фінансова нестабільність і ментальне здоров’я.

 

Категорії новин

Останні додані завданя

Налаштування контекстної реклами,

3000 грн

Налаштувати ефективну контекстну рекламу для сайту, що спеціалізується на продажу спирту та горілки. Ціль підвищити продажі. Бажано працювати з тими, хто вже має досвід у цій тематиці та знає специфіку рекламних обмежень.

Детальніше

Встановлення магнітоли в Camry 40,

2000 грн

Потрібно зняти штатну магнітолу та встановити нову в Toyota Camry 40. Бажано також перевірити, чи підходить перехідна рамка, і підключити все акуратно без колхозу. Нова магнітола вже є.

Детальніше

Нові події, повідомлення та завдання у тебе в телеграмі!

Інші новини з цієї категорії

Європейські компанії мають оприлюднити розмір зарплати працівників

Як відомо, у Європі зараз триває активна боротьба зі статевою дискримінацією. І щоб жінки були впевнені в тому, що отримують таку ж заробітну плату як чоловіки, компанії..

Як не потрапити на гачок шахраїв під час пошуку роботи: поширені афери та способи захисту від зловмисників

Червоні прапорці у вакансіях та роботодавцях ➡️ Топ схем, які використовують зловмисники ➡️ Як убезпечити себе від шахрайства ⬇️

Ісландія перейшла на 4-денний робочий тиждень: спостерігаються небувалі темпи росту продуктивності та рівня щастя людей

Як вплинуло на людей та економіку скорочення робочого тижня 💥 Результати 4-денного робочого тижня у цифрах та відгуках ✅ Практика скороченого графіку роботи поширюється країнами Європи

Підвищення за присутність в офісі: 7 з 10 британських керівників віддають перевагу працівникам, які сидять на роботі, а не тим, хто ефективно працює

Більша частина керівників готові підвищити підлеглого просто тому що він ходить в офіс 👉 73% працівників заявляють, що працюють продуктивніше за вільного графіка 👉 Чому так відбувається 👇

Клініка у Німеччинні шукає працівників, які нехтують балансом між роботою та особистим життям

Зміст вакансії 👉 "Ви маєте нехтувати балансом між роботою та відпочинком" 👉 Відповідь на критику від компанії 👉 Організація не відмовилась від своїх слів 👇

Meta веде чорні списки колишніх працівників: жоден не може потрапити в компанію повторно

Як виглядають чорні списки Meta 👉 Не подобаєшся HR-ру — не повернешся до компанії 👉 Практика, яка ніколи раніше не використовувалась у великих корпораціях 👇

Замість рекрутера вас наймає на роботу ШІ? Як ейчари користуються штучним інтелектом

З кожним роком все більше людей використовують ШІ в роботі та повсякденному житті. В тому числі технологія торкнулась і ...